Facility Management

Departamentul Facility Management gestionează centralizat și integrat toate domeniile de administrare a proprietății. Serviciile noastre de management sunt foarte diverse și sunt împărțite în cele trei domenii de management al cladirilor: tehnic, infrastructură de servicii și comercial. Ca parte a activităților noastre, ne asumăm responsabilitatea pentru coordonarea tuturor liniilor de servicii. Prin experiența noastră și printr-o rețea vasta de furnizori, suntem capabili să creăm sinergii pentru clienții noștri. Prin Facility Management oferim "totul dintr-o singură sursă" cu o singură persoană centrală de contact.

Management tehnic al clădirilor

Managementul tehnic al clădirilor înseamnă alocarea și controlul performanței serviciilor tehnice. Direcțiile principale sunt disponibilitatea echipamentului tehnic și crearea confortului in clădiri. Ținându-se cont de garanția diverselor echipamente tehnice, se planifică și se efectuează întreținerea acestora, optimizarea costurilor, precum și modificări și modernizări.

Insight în domeniul managementului tehnic al clădirilor:

  • Întreținere
  • Inspecție
  • Menținerea și optimizarea costurilor
  • Modificări și modernizare
  • Depanarea și asigurarea permanentă a intervențiilor
  • Managementul garanției
  • Executarea proiectelor
  • Documentație și verificari legale

Gestiunea infrastructurii de servicii a clădirilor

Gestionarea infrastructurii de servicii a clădirii asigură aspectul pozitiv al cladirii. Asigurarea unui mediu confortabil și sigur pentru clienți, angajați și chiriași este principalul nostru scop. În cadrul activităților se acordă o atenție deosebită respectării legilor și regulamentelor de protectie a mediului.

Insight în domeniul managementului infrastructurii de servicii a clădirilor:

  • Servicii de Securitate
  • Recepție
  • Personal de serviciu
  • Curățenie
  • Relocări
  • Event Management
  • Gestionarea deșeurilor
  • Întreținerea exteriorului clădirilor

Gestiunea comercială a clădirii

Administrarea comercială a clădirii înseamnă gestionarea eficientă a suprafețelor și clădirilor, din punctul de vedere al costurilor. Principala componentă este gestionarea achizițiilor, inclusiv optimizarea costurilor și a contractelor.

Insight în gestiunea comercială a clădirii:

  • Bugetarea
  • Managementul Achizițiilor
  • Managementul costurilor
  • Managementul contractelor
  • Asistență chiriaș / proprietar
  • Managementul proiectelor